poniedziałek, 9 maja 2011

factory of dreams

on photos up Katerina

shoes - Bata
top - Trendy shop
pants - Ayia THEKLA Market

on photos up Mags


Zastanawialiście się co by było gdybyśmy byli zdolni do spełniania każdych z naszych najskrytszych marzeń. Czy istnienie ludzkie i tak zwane dążenie do celu miałoby jeszcze jakiekolwiek znaczenie... pewnie nie. Czasem chciałybyśmy by istniała taka fabryka marzeń. Gdzie masowo spełniałyby się wszelkie ludzkie zachcianki... ależ byłoby cudownie. Choć pewnie na dalszą metę Świat by oszalał i przestał by istnieć. Poniekąd już tak się dzieje... Ludzie odkąd mają dostęp do prawie wszystkiego w dobie internetu i telefoni komórkowej zapomnieli o codziennej pielegnacji własnych dusz. Codzienna gonitwa za niewiadomo czym lepszym bytem, pieniędzmi...itd. doprowadza nas wszystkich do samoistnej zagłady. Czy z tym można walczyć tego nie jesteśmy w stanie określić. My jednak wiemy, że raz na jakiś czas będziemy się starać zadbać o własną duszę i harmonię ze światem.

Stąd też te ostanie zdjęcia zrobione podczas naszej sobotniej przejażdzki przed siebie. Czy nie jest cudownie czasem wsiąść w samochód  i jechać w siną dal... zupełnie bez jakiegokolwiek celu by oderwać się od wszystkiego i wszystkich.



****    ****     ****


those last pictures were taken during our Saturday rides ahead. Is not it wonderful sometimes get in the car and drive the blue Away ... completely without any purpose to get away from everything and everyone.



15 komentarzy:

  1. Biżuterię masz świetną. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem oczarowana stylizacją z szalonymi kolorowymi spodniami! :)
    w drugiej zaś potwornie podoba mi sie pas! :)

    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza torebka piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne te kolorowe spodnie, cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjawiskowa biżuteria zarówno w pierwszym, jak i w drugim zestawie!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjecia i śliczne zestawy! może mój post brzmi jakbym narzekała, ale napisałam go głównie, aby uwiecznić te ostatnie chwile przed porodem :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. W pierwszej stylizacji rządzą dodatki(świetne detail photo) i fryzura,w drugiej prostota ubrania na czele z kolorystyką i bluzką...
    I co uduchowionego przed siebie brnięcia to niebezpieczne momentami,wiem bo chadzam sobie na tej zasadzie i parę razy nie wiedziałam dokąd doszłam,uch.
    Zdjęcia przeróżnie,moje marne 14 postów dokumentowały dotychczas 4 osoby plus statyw-jedna zaledwie ma własną koncepcję,której się podporządkowuję,reszta wedle koncepcji mojej,tłumaczonej i na przykładach pokazywanej do skutku...
    Ukłony!

    OdpowiedzUsuń
  8. w zupełności zgadzam się z opublikowanym postem, ludzie zmierzają do samounicestwienia...
    jesli chodzi o przejażdżki to jak najbardziej trzeba jeździć ;)
    jeśli chodzi o stylizację, to podobają mi się branslolety ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu już pisałam na LB co sądzę o tym stroju, bo jestem nim absolutnie zachwycona!!! <3 Ach i tutaj lepiej widzę detale, piękne są te bransoletki :) A Mags, też prezentujesz się wyjątkowo atrakcyjnie - ta piękna torebka i bluzka naprawdę Ci pasują :))) + cudna biżuteria, a pierścień skradł mi serce!

    REWELACJA dziewczyny! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ta pomarańczowa torebka mnie urzekła.... cudny set! oba właściwie:D
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny blog, jesli chcesz mozemy sie poobserwowac ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. TO PO PROSTU WYMIATA!
    te stylizacje sa bomba.
    a te bransoletki kosmos!
    :*:*:*
    LOVE LOVE LOVE.

    OdpowiedzUsuń
  13. zapraszam WAS DO OBSERWACJI MOJEGO BLOGA:*
    hype na look book juz dodany!
    super!
    sukienka na dole bloga - piekna!:*

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags