piątek, 2 września 2011

last days of summer









on photos up Katerina








on photos up Mags

Według Cypryjskiego kalendarza ostatnie dni lata już są za nami. Dziś mamy 2 września i mimo nieustających upałów powoli czujemy nadchodzącą jesień. Póki co jednak nasze stroje trzymają się lata, zarówno kolorystycznie jak i materiałowo.

Gdzieś po cichu liczymy na szybką zmianę pogody ponieważ przydałoby się odświeżyć garderobę. Z całą pewnością jednak nie zabraknie w niej żywych kolorów tj. powyżej turkusu lub czerwieni.

A Wy kochani szykujecie się już na nadejście jesienno-zimowego sezonu ?



According to the Cyprus calendar last days of summer are behind us now. Today we have 2 September and slowly we feel the coming autumn despite the continuing hot weather. But we still stick to our summer outfits. Somewhere, quietly we count on quick change of weather because it'll be good to refresh the wardrobe. We are confident that it will be full of colors such as turquoise or red.


Are You ready for a new winter  season ?


xo xo Katerina & Mags

10 komentarzy:

  1. U mnie niestety jesień jest widoczna już od kilku dobrych dni :( prawdziwej letniej pogody zaznałam w ostatną sobotę i na tym koniec. Teraz aura już jesienna.Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna pierwsza stylizacja, sukienka jest po prostu cudowna!! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba ta kolorowa sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie dobrałaś kolory : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja z kolorową sukienką jest rewelacyjna!:)Druga także bardzo mi się podoba-szczególnie spódnica,naszyjnik i torebka-super!:)
    Ja też już powoli szykuję się na sezon jesień-zima szukając dla siebie odpowiednich ciuszków i butów:)Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Tunika z pierwszego zdjęcia ma genialne kolory:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie wyglądacie pięknie! Ale tunika z paskiem - zauroczyła mnie ! Genialnie!!

    OdpowiedzUsuń
  8. beautiful photos and outfits! you are so pretty! nice blog. :)

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza stylizacja boska! :) świetna tunika! :)

    pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags