piątek, 16 września 2011

waiting for U





on photos up Katerina
skirt - a local shop
top - H & M
Bar - Accessories
bag - no name (gift)




Powolnymi krokami jesień zbliża się i tu na Cypr. Chociaż temperatury są wciąż wysokie to poranki bywają rześkie. Marzą mi się kardigany i długie spodnie ale póki co jedynie kolorystyką mogę przywoływać Panią Jesień. 

Spódnicę mam od dobrych kilku lat i co jakiś czas daję jej szansę ponownie zaistnieć, torba jest prezentem od teściowej i nie ukrywam, że jej jedną z moich ulubionych. Pasek to śmieszna historia która kosztowała mnie jakieś 2 euro. Jak to określił mój szanowny kolega z pracy wygląda jak pas gladiatora. Tym bardziej dobrze się w nim czuje. Resztę dodatków mieliście okazję już nie raz tu widzieć.

Dziś post w pojedynkę Magda już niedługo  dołączy do mnie.

buziaczki na weekend 

Katerina





With slow steps the autumn is coming here on Cyprus. Although temperatures are still high this morning tend to be fresh. I dream of cardigans and the long pants but so far only with colors I can recall Ms. Autumn.

This skirt I have  from a good few years, bag is a gift from my mother in law and did not admit that its one of my favorites. Belt is a funny story which cost me about 2 euros. My esteemed colleague from work said that looks like a gladiator's belt and I have this great feeling wearing that belt.  


kisses for the weekend
Katerina
( Mags we are waitng for U )






5 komentarzy:

  1. spódniczka fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw:)Wyglądasz cudnie w tym wszystkim:)Spódniczkę i torebkę bym Tobie ukradła;)Pasek-rewelacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz bardzo klimatycznie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka piękna!Też mam taką co to jest ze mną już od przeszło 7 lat i jak przyjdzie co do czego to i tak wciąż do niej wracam... Buty też mnie urzekły. Fajne te bąbelki na nich:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawie wyglądasz, pasek jest oryginalny ;)

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags