czwartek, 27 grudnia 2012

Xmas look

Święta, święta i po świętach... Jak spędziliście ten czas ? Ja nie ukrywam, że wreszcie trochę odpoczełam i oczywiście spędziłam mile czas wśród rodziny i najbliższych przyjaciół. 

Poniżej prezentuję Wam mój świąteczny zestaw. Tym razem postawiłam na klasykę czyli małą czarną oraz złote dodatki. 

Czerń i  złoto są niezawodne i wyjątkowo modne w tym sezonie.




Here I present to you my Christmas set. This time I put on the classic little black dress and gold accessories.

Black and gold are reliable and very fashionable this season.





 
 
 
 on photos up Katerina

gold jacket - Mango
black dress - vintage
shoes - London Clothing
necklace - Invuu London
bracelet - Invuu London
ring - flea market




15 komentarzy:

  1. Czerń i złoto kocham ponad wszystko!Cudnie Kochana wyglądasz a żakiecik to bym Ci podwędziła-jest obłędny:*

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia! I Twoja marynarka nieziemska! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna choinka, widzę, że święta się udały :D

    tymczasem...;) zapraszam na rozdanie! Do wygrania bransoletki z naturalnego kamienia ;)

    http://milionywspomnien.blogspot.com/

    Pozdrawiam N.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety przez całe święta byłam chora, nadal jestem i mam nadzieję że chociaż wyzdrowieję do sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się prezentowałaś ! :) Idealnie dobrane dodatki. Życzę Szczęśliwego Nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. I like your look!!!
    I’m your new follower!!
    If you like mine, do the same!!
    Freaky Friday

    Freaky Friday Facebook Fan Page

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna marynarka, kolor złoty uwielbiam! Wszystkiego NAJ, NAJ, NAJ w Nowym Roku! Martyna & Lucy

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna marynarka <3 ZAPRASZAM! Trochę męskiej mody :) http://hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ohhh so sweet ! thank You so much Diana ! all the best !

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags