sobota, 13 grudnia 2014

new hair style

Pamiętacie mój ostatni wpis o przedłużaniu włosów ? Dziś chciałabym po raz kolejny poświęcić trochę uwagi temu tematowi ponieważ wydaję mi się on dość atrakcyjny. Idąc za ciosem przeglądałam internet bo chciałam znaleźć jakies inne propozycje na nową fryzurę i znalazłam genialną świąteczną ofertę na stronie wigsbuy. 

Więc jeśli jesteście zmęczone swoim wyglądem i chciałybyście coś zmienić ale nie jesteście pewne czy drastyczne cięcie włosów jest dla Was proponuję Wam nowe rozwiązanie. Moim zdaniem dobrą alternatywą będzie zakup peruki lub doczepianie całych pasemek włosów. To sprawi, że będziecie ładnie wyglądać i w tym samym czasie nowy wygląd odmieni Wasz nastrój .

Ja jestem zmęczona moimi długimi włosami ale nie jestem pewna czy zdecyduję się na krótkie cięcie ala bob, więc myślę że mogłabym się skusić na jakaś nową falowaną fryzurę do ramion.

A co Wy o tym sądzicie ?


Do you remember my last post about hair extensions? Today I would like once again give some attention to this topic because I think this is quite attractive. Following up I was browsing through the internet because I wanted to find there any other suggestions for a new hairstyle, and I found good deals for christmas on wigsbuy.

So if you are tired of your look and you would like to change something but you are not sure if drastic hair cut is for you I suggest you a new solution. In my opinion, a good alternative would be to purchase a wig or hair extension. You can clip on your long hair and just put on short human hair wigs for styling. This will make you look pretty and different at the same time. 

I am tired of my long hair but I'm not sure if I decide to cut them so short , so I think I might be tempted to buy some new hairstyle for eg. shoulder length Wavy Bob


 And what do you think about this?




 Shoulder Length Wavy Bob







17 komentarzy:

  1. i like it.

    lap-stjala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ta pierwsza fryzura zdecydowanie w moim stylu! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. The hair styles are so beautiful!

    Thank you for your pleasant comment on my blog. I checked your blog with the result: I like it!

    I would like to follow you on gfc and/or bloglovin. It would be great if you come back to my blog to follow me – then I will follow you immediately back.

    xx from Germany/Bavaria, Rena
    International Giveaway: Christmas Surprise with Self Interest
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You very much for your comment :)

      Usuń
    2. Thanks for following - it´s a pleasure for me that I already followed you back on gfc and bloglovin <3

      xx from Germany/Bavaria, Rena
      International Giveaway: Christmas Surprise with Self Interest
      www.dressedwithsoul.com

      Usuń
  4. Ja jednak jestem za naturalnym :bytem" włoskow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam ochotę coś zmienić a trochę się obawiam drastycznego cięcia... stąd ten pomysł :)

      pozdrawiam

      Usuń
  5. Ja jednak zostane przy swoich wlosach. Dziekuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. a bob and color is a nice change!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely photos! x

    www.eatlovemerry.com

    OdpowiedzUsuń
  8. These are gorgeous cuts, I like the last one the most :)) xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Awwwwww, awesome post, my dear *_*

    Have a great day ahead,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne fryzurki, ostatnia mi się podoba. Sama chce coś zmienić, ale nie mam pomysłu;p

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags