piątek, 28 kwietnia 2017

simple black coat

I've been looking for a perfectly fitted simple black coat for the spring time and finally I found it. This one caught my eye the moment I saw it! Today, I paired it with simple black skinny jeans from Zara and classics high heels.  Of course you know how much I love having accessories so I added my new favorite boho necklace, which was a gift from Mags (co-founder of this blog). THANK YOU !

I'm curious if you like these kind of simple outfits ? Do you like the combination of black and white?



Szukałam idealnie dopasowanego, prostego czarnego płaszcza na czas wiosny i wreszcie go znalazłam. Ten wpadł mi w oko w momencie, kiedy go zobaczyłam! Dzisiaj, zestawiłam go z prostymi, czarnymi rurkami z Zary i klasycznymi szpilkami. Oczywiście wiecie, jak bardzo kocham akcesoria, dodałam mój nowy ulubion naszyjnik boho, który był prezentem od Mags (współzałożyciela tego bloga). DZIĘKUJĘ CI !

Jestem ciekawa czy podobają Wam się takie proste zestawy ? Czy lubicie połączenie czerni z bielą ?








jeans- Zara
shoes - Shoe Box
bracelets - Pandora

9 komentarzy:

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags